I'M BACK!



Heeejsan allihopa, jag vet att jag suger på att blogga.
Idag gick jag och min syster till onoff när vi fick våran månadspeng och hon köpte en cam, jag skulle kolla på mobiler men det fanns typ ingen där som jag ville ha, men ska köpa en skäpmobil som jag ska ha medans imorgon istället, nice va? jag såg typ skit snygga saker på onoff, typ systemkamera och allt!
En sak till.. nadja ska lära dig sån där indisk dans, jag MÅSTE se resultatet! haha jag kommer garva ihjäl.
Tänk nadja, dansa indisk dans haha. Jag måste också lära mig! Aja .. Jag behöver hjälp med en sak.
Tycker ni jag ska sluta på street dance och börja på ragga ( en dans ) eller börja sjunga? båda låter lika roliga men jag har sjukt svårt att bestämma mig, jag vill börja på teater också, vad tycker ni?

Vi hörs senare och jag lovar att det kommer fler bilder :)

Kommentarer
Postat av: Moaa

börja på musikal då ?

då dansar man sjunger man och spelat teater ,

ELLER FÖRESSTEN

TEATER ÄGER !

seriöst satsa på teater .

FASST sjunga är oxå kul..

menmen.

2010-07-22 @ 20:48:25
Postat av: PARRE

du passar i löshår ;)

2010-07-23 @ 21:54:35
URL: http://bbaraparreh.blogg.se/
Postat av: PARRRRE

sv:vet,men du passar fortfarande i dew ;)

2010-07-24 @ 11:25:21
URL: http://bbaraparreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0