i (l) kristen stewart






Igår så gick jag och min syster ut runt 10 på kvällen och det regnade men det var ändå sjukt skönt ute + att det var varmt, haha ni skulle ha sett, vi gick vid några hus och hörde några killar busvissla till oss så vi kollade vem det var, gissa vem? min systers ex som inte visste att det var hon och trodde att han skulle få ett ligg igår.
HAHA det var det bästa som har hänt på länge, sen kom nån jävla blatte och frågade om han fick köpa mitt paraply för 10 kr jag ba eh nej han ba snälla jag ber haha sen typ vinkade några killar till oss och typ hoppade med benen och hela skiten man ba " haha..va?" haha så sjukt roligt + att vi blev rädd för en fjäril, dom är läskiga.
sen när vi kom hem gjorde vi korv haha men vi hittade inget korvbröd så vi tog hamburgebröd, haha!

bilden är på min ÄLSKLING KRISTEN STEWART! ( älskar henne ) <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Typ LOL evelyn du och din syrra blir rädd för en fjäril+ en till sak vem fan är kristen

2010-07-16 @ 17:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0