busted ;)





men gud, är du stolt över att du blir med i min blogg?
kommentera med ditt eget namn istället för att låtsas vara min vänner som du gjorde med nadja förut.
Bara så du vet så finns det något som kallas IP som jag ser när du skrivit en kommentar,
busted på HÖGSTA nivå eller vad? om du inte ger dig snart så tycker jag bara synd om dig för jag vet
EXAKT vart du bor, jag kan ditt nummer, jag vet vem du är så tro inte att du kommer undan genom att
snacka så jävla massa skit bakom min rygg osv. Du är så busted så det bara skriker om det.
jag as garvar irl just nu, haha jag kan typ inte skriva av att jag skrattar så sjukt mkt, så pinsam du är.
Kommentera dina åsikter med DITT namn och inte mina vänners namn, är du stolt nu? hoppas du ser det här
och börjar fatta att jag inte är som alla andra, sure jag är ett "adhd barn" men lilla gumman, det är du också?
du borde ha något mer ... du är ju fan psykist störd. Så antingen så slutar du kommentera dumma saker som neger osv.. eller så är du DÖD / Friterad nästa gång jag ser dig? ditt val. :)

så var snäll att sluta kolla min blogg ? har du fått in det i din FUCKING tröga hjärna nu eller? jag tar fan åt mig.

Kommentarer
Postat av: na

2010-07-17 @ 19:01:55
Postat av: NADJA

WAAAAIIT !!!!! hur vet bitchen mitt namn O_O

2010-07-17 @ 19:02:22
URL: http://nadjahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0