dags att skryta lite hörni ♥

Dags att skryta lite hörni , det här inlägget skulle komma för länge sen i alla fall så var calle kristiansson och erik grönvall på kuppan så jag drog dit med sis och mamma och hennes kompis , det var väldigt mkt folk så jag trängde mig fram sen ser jag calle som sitter och slänger sånna där pussar till mig och flirtar :) han höll på så typ hela tiden så söt han är sen så tog erik en bild på publiken och skulle sätta in på sin blogg och så klart så var jag med på bilden :) sen skulle jag ta en bild med calle och så han kunde signera skivan så klart så bilden på han och mig gick bort och vet inte hur samma med bilden på erik tur att jag tog många bilder på calle i alla fall men aja :) bilderna kommer sen orkar inte lägga upp dom nu + att mobilen e trasig men har minneskort o hela skiten så jag ska kunna lägga upp dom osv.. 


riktig kul dag det var ! :)


p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0