This is me, this is real ♥

oj, det var ju sjukt länge sen man bloggade, känns det som enligt mig iallafall,
idag bjuder jag på lite bilder men ni får dom lite senare.
Jag har plattat håret och är osminkad, riktigt skönt faktist!
nu sitter jag här och kollar på teen mom, eller jag kollar typ inte enns haha sitter bara här vid datan och tjockar mig som vanligt  ;)
idag ska jag bara vara hemma för usch aldrig att jag går ut när det är sånnt gär väder, det är kallt och regn ute så nej tack! , alltså det låter inte som att det ska bli sommar, det känns som höst också.
jag är trött på den där reklamen med läppglans och dom säger att det är mjukt osv..
hallå? min mamma köpte den åt mig för längesen och jag vet inte ens om det var det här året och den är kladdig osv, så fail!

vad ska ni göra idag då.. ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0