sommar väder på högsta nivå!

Hejhej bloggen!
det är för varmt för att gå ut idag så håller mig nog inne och väntar tills det blir lite kallare ute för det är för varmt haha, iallafall så har jag fått kläderna nu, det tog ju skit lång tid för dom bara för att köpa kläder men men..
Jag tar kort senare så ni får vänta för orkar inte jag är helt slut just nu och så sitter jag och kollar på the hills som är jätte gammalt men det är roligt ändå.
tröjan var inte så fin som jag trodde men den är ju ganska fin så jag behåller den och jag fick svarta leggings också haha jag älskar leggings eller det vet ni ju redan haha det går inte att missa ju, men det är bekvämare än jeans osv.. men nu ska jag gå så vi hörs och snygg bild.. erkännd du är avis? ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0