oseriös bild & bjuuuuder på högsta nivå! :)




bjuder på den här oseriösa bilden ^^
sitter och äter apelsin haha inte för att ni typ bryr er men men..
iallafall så har jag sminkat mig och så har jag tagit lite bilder typ 50 st nen sparade bara två st haha.
nästa månad är det ju... *trumvirvel* FAAAAAALUUUKALAAAAASEEET ! :D
ni som inte kommer missar något skit roligt :)
och tror det var den här månaden det är cirkus , morsan undrade om jag skulle gå ( som jag alltid gör ) men jag är faktist rädd för clowner :(
och det ända jag vill ha på cirkus är sockervadd (aa'
haha Evelyn ääälskar sockervadd ofc! , jag KANSKE skulle få köpa min systers löshår nästa månad för 300 kr !
och jo juste, jag behöver inte betala själv på falukalaset , får typ 400 eller 500 kr av mamma o pappa ändå.
men jag åker typ samma karusell 10218129 gånger, alltid typ radiobilarna eller vad det nu heter & förra gången så hittade ju jag och manlika en mobil i en av bilarna och vi försökte hitta den perssonen som ägde mobilen men hittade inte.. :(
jaja hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: nadja :D

sööt ! :D jag ska dit lätt!



btw jag är också rädd för clowner :O

2010-05-03 @ 18:08:30
URL: http://kawaiinadjah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0