Måndag

Hejhej bloggen förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har inte haft så mycket tid men nu är jag iallafall tillbaka! :)
Sitter här med vinterjacka och fråga inte varför haha nej men jag fryser, jag sov med den också och ja jag är konstig jag vet! Det blev ingen Hannah igår för att det blev lite tok men vi får väll hoppas att vi är någon annan dag, idag ska jag bara sitta hemma och kolla på tv och sitta vid datorn alltså bara ta det lungt för jag orkar typ inte göra någonting för att jag är typ trött och uttråkad och så. Ikväll om det blir finare väder så ska jag nog ut, har ni sätt vädret? hemskt usch fy det är helt grått och trist alltså kom igen det ska bli sommar snart!
Aja jag ska sluta klaga på vädret haha. Har tyvärr ingen bild och tänker inte ta någon häller för jag är helt slut men jag kanske bjuder på en lite senare men det är inget jag lovar så vi får se! ;)
har ni några planer om vad ni ska göra ikväll då? det är ju tråkiga måndag blä jag hatar måndagar!
Sitter här i soffan och somnade i soffan inatt för jag låg och kollade på tv typ en stund och det var ju bara skit på tv så det fick bli lite barnpogram haha men det kan vara roligt om man är hemma från skolan och är sjuk ju?
( jag är inte sjuk ) och sen så kommer det ju powerpuff flingorna och det är ju minnen sen man var liten, nej jag brukar inte kolla på barnprogram jag brukar för det mesta kolla på canal + o sånnt där och typ mtv, men jag skämms iallafall inte att jag kan kolla på det när jag har så sjuk tråkigt jag står ju för det jag gör?
Iallafall så måste jag kolla på Avatar, vi har den här hemma men jag har inte sett den så jag måste se den idag!
idag ska jag kanske duscha OM jag orkar för jag är ju så sjukt långsam och trött just nu.
Haha nej jag är inte så lat som ni tror faktist, eller kanske .. ? :P
Aja hoppas ni har det bra så får ni kommentera något snällt eller så ! :)



ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0