Lady gaga & beyonce - telephone (L)

Hejhej bloggen, har suttit och kollat på vilka filmer som kommer på bio för jag och nadja kanske ska på bio någon gång haha vet inte när, jag vill iallafall se Last song eller vad den nu heter haha.
Just nu sitter jag och lyssnar på lady gaga & beyonce - telephone, alltså videon är konstig för dom pratar ju bara typ hela tiden haha dom pratar mer än vad dom sjunger typ.
Jag hatar verkligen regn, det är så fult. Men en sak är bra! , det är att gräsmattan e så sjukt grön  + att jag hoppas att det blir sol snart och att det nästan aldrig blir regn, typ som sommaren 2009 :)
jag har så sjukt mkt minnen från den sommaren , på vintern är typ ingen ute för det är kallt & tråkigt på vintern så då sitter man nog mer hemma, samma sak på våren. Iallafall jag hehe :p

ENJOY !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0