Jersey shore (L)




Hejhej bloggen!
just nu sitter jag och kollar på ballar av stål haha " jag ska ringa på polisen " skit bra svenska ohja!
det känns så sjukt skönt för jag är ledig från skolan imorgon haha det är typ våran skola som är ledig imorgon, lyx va? så om det blir soligt så ska jag och min sis ut och sola lite men om det blir regn.. jalla det blir begravning.
Så vi får väll hoppas att det blir soligt och sommarväder, och nej jag har inte suttit vid datorn så mycket som ni tror, har faktist bara suttit här i timmar haha jag har ju faktist annat för mig också, herregud jag har ett liv.
Måste åka till stan och köpa solpuder och fondation och lite mer saker när jag får pengar.
Måste ha mina pengar från den där killen och han ska fan betala tillbaka typ 600 något och om han inte betalar tillbaka så beter jag mig som en äkta swedi och anmäler , haha!
iallafall så ska jag typ sitta här en halvtimme till sen ska jag fortsätta kolla på ballar av stål erller jersey shore


KRAM ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0