hejsan svejsan! :)

hejsan svejsan! :)


Jag har nyss duschat och måste platta håret urch så jobbigt *suck* -.-'

iallafall så ska mamma till stan och så ska jag visa saker hon ska köpa till mig på ginatricot ( min FAVORIT affär! ) och ni undrar säket varför hon ska köpa kläder åt mig och varför jag inte kan göra det själv och det ska ni få ett jättebra svar på.. Jag orkar inte haha :p
iallafall så ska hon köpa ett par jeansleggnigs och typ 2 par tröjor :)
MARSHALLA ! :)
just nu sitter jag och kollar på MTV och det är my super sweet 16 eller vad det nu heter på tv haha.
jag äter kiwi också fast jag typ inte tål det för när jag äter det så svider det och kliar mkt på min tunga osv..
men äter det ändå haha :p


nu ska jag tröka lite osv och bilder kommer KANSKE sen på mina nya kläder så ni får ha det så jättebra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0