Hejhej

Hejhej alla söta bloggläsare :)
just nu är det några tanter här utanför mig som är typ 70 bast som står och bråkar om någonting haha jag tror att det är en tant som jag trode var en häxa förut som står och bråkar med några haha.
Juste! var det någon som kollade på Eurovision song contest? vilken tyckte ni var bäst?
dock så tyckte jag att ingen låt var bra där om jag ska vara ärlig, och den där typ tyska tjejen Lena.. var det ens en låt? jag tycker faktist den var sjukt konstig haha och jag trodde hon hade brunt läppstift först men det var visst rött omg. Jag brukar faktist inte kolla på melodifestivalen , talang och sånna där saker faktist.

vilken tyckte ni var bäst? :)

Kommentarer
Postat av: Desirée karlsson

haha girl power ,

ingen gillade vinnaren XD

2010-06-01 @ 06:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0