Godmorgon!

Godmorgon alla söta !
klockan är 07:32 om inte min går fel. Just nu sitter jag här i sängen och är ganska trött för jag vaknade klockan 5, inte så jätte trevligt för jag är inte "morgonpigg". Det ser ut som att det kommer bli varmt och soligt idag för solen är redan framme och det ser inte så kallt ute faktist men vem vet. Det kommer iallafall bli sol tror jag.
Idag hade jag tänkt att fråga någon om dom vill hänga med ut och göra någonting för på sommarväder kan man ju inte vara inne, det funkar bara inte så. Jag är lite irreterad också! har fått min nya mobil nu och så hittade jag inte sim-kortet, så typiskt så nu måste jag köpa nytt men det får mamma fixa åt mig för det var hon som städade mitt rum och då lägger hon mina saker på ställen som man tappar bort dom på, så snälla sluta städa mitt rum.
Har suttit och skrivit lite också, det brukar jag göra när jag har tråkigt, jag tycker mer om att skriva än att läsa faktist. Det är mycket roligare att skriva, men det kan vara mysigt att sitta och läsa en bok också.
ni får ha det så bra och bilder kommer senare OM mamma vill vara snäll och låna ut hennes mobil så jag kan ta kort.

vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0