Godmorgon! :)

Godmorgon! :)



vaknade typ runt 7 tiden och satte mig och kollade på lite tv så klart,
nu sitter jag här och vet inte vad det är men när jag kollar på dataskärmen så blir det som typ ljusblått alltså att jag ser typ ljusblått på skärmen och bara på dataskärmen asså. Och det är typ ett tag typ 2 sekunder sen är det normalt och sen blir det om o om igen typ, konstigt :S
Iallafall så vill jag ut idag men ändå inte och hoppas det blir soligt och varmt idag!
har typ skrivit ett brev till Sandra så mamma måste gå och köpa typ sånnt där kuvär ( heter det så? ) och frimärke till mig så jag kan skicka det men så smart jag är då, jag råkar riva i pappret -.-'
jaja haha , alltså det är så IRRETERANDE när det blir blått :S
vad ska ni göra idag då? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0