Dagens låt ♥

Godmorgon alla söta bloggläsare! :)
sitter här och lyssnar på musik o typ det vanliga haha sooo eve style ;)
idag ska jag inte göra ett skit haha för det har regnat hela natten och det är typ regn och sånnt ute och då finns det ingen chans att jag går ut , så är det bara.
just nu lyssnar jag på en låt som jag kommer att bjuda på samtidigt som jag sitter och skriver med moa för vi bråkar typ inte längre eller inte vad jag vet.. man vet aldrig med moa haha nejdå :)
men ni ska inte bry er när vi bråkar haha det angår ju typ inte er,
sitter här utan smink och typ inte fixat håret och det känns så jäkla bra haha, men nu orkar jag inte blogga för jag har inget att blogga om,

aja det här blir dagens låt , gammal men bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0