-.-



Hejhej bitches eller vad ni nu vill bli kallade.
hade tänkt att gå ut idag men nu regnar det och nu är jag så jäkla glad för då kan jag duscha och bara sätta upp mitt lockiga hår i en toffs eller något utan att ångra mig om någon frågar om jag vill följa med ut.
Det gick ju skit bra att somna ikväll, eller inte. Den där jäkla "rockmusiken" från typ lugnet eller vad det nu är någonstans hördes ju hem ända till mig och jag bor inte ens så nära lugnet och nu ska jag få stå ut med den där musiken en natt till!
Mår illa också, vilken skit dag jag har idag.
Mamma är på lager 157 och köper lite saker och så ska hon köpa lite saker till mig också för jag orkade inte följa med, som ni har märkt så är jag typ lat. Väldigt lat.

bloggar senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0