ABOW LAAN haha :)

ChaaChaaa igen alla sööta bloggläsaren som älskar mej haha alla älskar mej nejdå hahaha skoja ska inte låta om kissie nu haha men ni vet att jag älskar er i alla fall skriv ner det :) Fan har ingen bra musik på mej just nu  vettefan vad ja ska lyssna på, inget liv utan musik ;p haha ni får gissa på vilken låt ja lyssnar på just nu om ni vill  ;)

jag är lite seg just nu men moa är segare så måste hon vänta på sin mamma bara för att hon måste ha pengar haha gumman (L)
är ni som mej som älskar att dunka hög musik ? :D

Ey juste det är en gubbe på min msn som typ säger olika åldrar haha sämst Nora och Parre vi var hos dom du vet den där gången ? haha vi satt hos parre o så loggade ja in på msn då hade jag en skit rolig o äcklig kille på min msn som satt o runka i cam o tjata på oss att sätta på cam omg han hade allvarliga problem den stackarn... har får ingen guzz för han e för ful haha :) aja den dagen ägde iaf hoppas den här dagen men Emma & Moa är lika bäst då (yy' <3 erkänn att "vi svävar fram i stockholm stad utan några höga krav knäpp en bärs o koppla av allihopa gör som jaaag! " den e sjuuuuuuuuuuuuukt skön haha tummen upp till den (Y)

Som alla vet så har ju jag så kort hår.. :/ jag ska KÖPA LÖSHÅR ! men måste spara först haha fattig nejdå ^^ <3

aja fuck off bitches ;D







p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0