New moon (L)


Chacha, filmen sög den hette typ sex and death 101 haha så dålig :p
aja nu sitter jag och tråkar som vanligt har typ lekt lite med mammas mobil och så ska jag beställa min mobil snart också ! :) min gick ju sönder ;o knapparna började sluta funka och sånnt men aja,
tur att man sparade sim-kortet o sånnt då .. typ .. :)
igår kväll kollade mamma , pappa jag och eric (bror) på new moon den har entligen kommit hem till oss!
den äger säger jag bah , måste se den andra som kommer i sommar.. eller kommer den i sommar? haha :)
aja bästa filmen , (eller i alla fall en av dom bästa) men slutet var ganska konstigt.. (tro inte att jag aldrig sett den förut)




p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0