mm..

Känner mej ganska besviken och sur på några säger inte namn o så men det känns som att man inte kan vara sej själv och så kan man ju typ inte lita på någon alla snackar ju så jävla mkt skit + att ni behöver inte dra in massa folk som inte ens är inblandade och ge ut mitt nummer aja den ända man kan lita på är ju typ Nora och ingen mer.. Nora har man ju känns jättelänge och hon är ärlig och det är ju hon jag litar mest på tror jag hoppas att jag kan det i alla fall.. känns som att ni bara vill typ göra allt dåligt för mej och vill starta rykten om mej jag tänker inte va med sånna personer så ta era saker och dra här ifrån seriöst jag orkar inte låga personer jag lämnar er alla och håller dom bra personerna kvar + jag skiter helt i vad ni gör för det ni gör är inte bra och jag vill inte bli en sån person  så tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0