Min dag på stan..

Inga bilder kom men nu ska ja berätta om dagen :) jag träffade emma o moa på stan o sen var milana med  :) dom ville typ äta glass o inte jag men vi gick o dom åt glass sen typ var vi på stan o hade kul sen skulle vi ta bussen till slätta en buss som åker igenom massa skit innan man kom till slätta o på bussen betalade vi inte haha busschafören såg inte när vi gick på utan att betala gratis buss är inte dåligt :) det tog typ 1000 år tills vi kom tbx men sen vare typ en rasist på bussen som ja bråkade med och då gick vi av vettefan varför sen missa vi bussen o allt sen såg moa en tjej på stan som har kallat mej för hora och äckel o neger osv så vi gick till henne så sa jag till henne att jag vill ha en bra förklaring varför hon kallar för sånna dumma saker när jag inte ens har gjort henne något jag känner henne inte ens lixm sen så började hon kaxa sej då gav jag henne en bitchslap 2 gånger och sen efter det bad jag om förlåterse jag fick jättedåligt samvete eller vad det du kallas och då gick jag fram till henne och sa förlåt o att det inte var med mening osv o nu när jag kom hem så hade jag mådde jag jätte dåligt över vad jag har gjort och sen ringer hennes mamma och säger att hon ska anmäla mej för en bitchslap omg haha det var ju hon som började hela skiten men aja cpe morsan då anmäl då för i helvete? min mamma bryr sej inte för det var din dotter som gjorde fel från början hahhahahaahha aja nu pallar jag inte skriva mer





p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0