Hejhej alla söta sötnosar :)

Hejhej alla söta sötnosar :)

Jag är så sjukt trött på att vårat tangentbord är trasigt så jag måste använda mammas sega data tro mej den är verkligen seg och jag kan inte lägga upp bilder på den här datan det tar typ 3 år, men i alla fall så ska jag köpa min mobil ist för löshår, det var bara jag som tyckte att jag skulle köpa löshår haha men så sjukt, nora älsklingen fick mej att fatta att mobil är bäst... hon ba "messa... *dreggeeel* haha japp det är sant ;)


jag saknar faktist min syster hon är påväg hem från skolan nu tror jag och det är otroligt så mkt jag älskar min sis .. nejdå jag är inte precis beroende haha  (:  vi hörs senare! :)





p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0