Adelina jag och min sis bästa dagen igår ! <3

chacha alla sötnosar, jag adelina och joycelyn hade det bäst igår (:

först så chillade vi lite o så sen senare på kvällen så köpte vi lite godis o massa skit o sen så kollade vi på melodifestivalen wiho , vi satt o skrek o sjöng med haha dom kan aldrig hålla käften haha , sen blev det ju skitbra vinnare på melodifestivalen sen så skulle vi kolla på nån thriller den var ganska bra, dom satt o prata hela filmen typ så drygt, och den där kristen (bella i twilight) var med i den asså hon var liten haha så lik hon är sej! så söt,
sen så vare ganska sent så vi skulle gå och typ lägga oss och det var en äcklig film och jag kunde inte sova i mitt rum så sov i min brors rum han är i uppsala hos sin flickvän så jag kunde sova där, o wooow vad jag sov bra då ! (not) aja bilderna från igår kommer lite senare nu ska vi baka kladdkaka ! :)



p u s s .. i know u love me .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0