Våran dag igår ;)

Hejhej :)

det började med att nadja kom hem till mig med hennes cykel och sen cyklade vi till falukalaset och gick runt lite,
sen så träffade vi mina , moa och carmen vid nån korvsak haha och sen gick vi typ till karusellerna.
Sen åkte dom nån typ karusell och sen så skulle jag åka någon karusell som typ snurrar elr nått så jag gick och köpte 3 biljetter och slösade 100 kr för det var ingen som åkte.
Sen så stack vi till rix fm festivalen och det var så sjukt kul för vi stog längst fram och eric saade var så sjukt söt!
Anna bergendahl var så mkt sötare i verkligenheten, så fin.
sen så kastade dom tröjor från scen och då började några bråka om en tröja och då bråkade jag också om den haha men det slutade ganska dåligt.. Jag började må illa och kände för att spy för att alla typ klev på mig och puttades så jag ramlade på marken och så var det nån idiot på typ 20 bast som var typ full som slog mig IDIOT.
sen åkte mina carmen och jossan hem så jag och nadja stannade kvar tills det slutade.

det var våran dag :) , det är ju falukalaset idag och imorgon också, självklart ska jag gå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0