Fortfarande lite ont i foten..

Hejhej alla solstrålar!
sitter och är hur seg som helst men aja, igår höll jag på med den nya designen och det tog typ flera timmar för att jag blev aldrig nöjd med min header men den här får duga och ni måste säga om den var ful eller fin.
idag vill jag ut men ändå inte för att det är inte sol ute och då är det tråkigt att vara ute, det är inte eve style att vara ute när det är tråkigt väder hehe. Det är ju fan sommarlov och då ska det vara sol som förra året.
jag orkar inte platta håret och sminka mig och sånnt skit så ni får en eller fler bilder ikväll det lovar jag.. kanske.
mamma har tagit in den stora datan till min systers rum, igen! * ÅH NEJ * för om jag vill sitta vid den så får jag ingen frihet, hon ska alltid sitta och kolla vad jag skriver, så drygt! och om hon har vänner där så får jag inte sitta vid den datan? hallå det är våran data och so what om vi har två st till för om jag vill sitta vid den så ska jag det.
Så är det bara, så envis jag är haha. och en sak till, har fortfarande lite ont i foten! sen igår, när jag råkade kliva på en nål/spik.




Kommentarer
Postat av: Mina<3

aj! spik i foten

trevligt (hahah)

stackars dej <3

2010-06-16 @ 15:55:36
URL: http://minacederberg.blogg.se/
Postat av: Mina♥

Hur svarar man på kommentarer ? ;) <3

2010-06-17 @ 21:19:36
URL: http://minacederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0