SOMMARLOV! :D

Hej och godmorgon alla bloggläsare, idag är det skolavslutning och det suger så jag stannar nog hemma,
jag längtar tills mitt löshår kommer för mamma har ju beställt åt mig och det är 60 cm!
jag orkar inte mitt hår för det är kort och ojämnt, jag ska nog gå till hon som klippte mig och säga att det är min tur att klippa henne. Själv tycker jag att långt hår är snyggare än kort hår eller vad tycker ni?
idag har jag bestämmt mig för att jag vill kolla på film hela dagen, skämtfilmer, skräckfilmer, drama och mkt kärlek är det jag gillar. Mest skräckfilmer faktist, kollar ju på dom typ varje helg.
Någon som har något tips på en bra komedi eller skräckfilm? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0