Saknar min bror!

Godmorgon alla söta bloggläsare!
vaknade av att någon jobbig unge skrek en massa i en sån där "microfon" eller hoppas ni fattar vad jag menar så jag satte mig och spelade lite gta, sen kom pappa och frågade vilken pizza jag ville ha och jag tog kebab som vanligt, så han stack och köpte en varsin pizza till mig och min syster. Sen kom mamma hem och berättade att löshåret hon skulle hämta till mig idag hade dom skickat tillbaka för vettefan varför så nu måste jag vänta aslänge tills jag får mitt löshår, perfekt? nej. nu sitter jag och är lite beroende av tuggumi ofc, och det regnar ute!
otroligt, det var varmt och fint väder igår och nu regnar det? dåligt sommarlov..

hörs senare ska nog spela gta nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0