När älgen är blå, är ölen kall x')

Godmorgon solstrålar!
ni ser ju hur fin rubriken är, " när älgen är blå, är ölen kall "
den går så va? alltså reklamen. Iallafall så vaknade jag nyss
och satte mig och spelade gta (nörd), trode typ att klockan var nio då
men den var typ klockan något med fem, kommer inte ihåg.
är det inte typ midsommar idag? inte för att jag är så inne på
sånnt, har det redan vart eller jag fattar inte haha, och isf
vad ska ni göra idag? förut så var vi typ hos mormor i leksand (?)
och det var överdrivet tråkigt, höll på att dö.
Det var allt jag hade att säga, konstigt inlägg men so what.

Bilder kommer nog lite senare (kanske) :D


Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Glad midsommar :D Hoppas du får en jättebra dag! :)

2010-06-25 @ 15:48:04
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0