Men vafaan...

Hejhej! skulle egentligen till falukalaset idag men min syster var där och hon kom hem och sa att det blev en stor besvikelse för att dom höll på att "ta ner" karusellerna och hon sa att det var typ öde där idag och att det var skit tråkigt + att det regnar lite och typ åskar. Falukalaset var roligt med moa och dom men nu så suger det ju!
Skulle dom inte typ ta ner karusellerna klockan 6? helt fail. Typ fett besvikelse ju...
Hoppas nästa falukalas nästa år är roligare då.. Men på rix fm festivalen så fick jag ju iallafall se eric saade's mage!


Nu kommer jag snart somna av att jag är uttråkad..

Kommentarer
Postat av: nadja :D

HAHHAHAHHA va kul att du fick se hans mage rawr :)

2010-06-08 @ 14:17:52
URL: http://nadjahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0