Justin drew bieber <3





Hejhej bloggen!

Ville bara säga att jag har jättetråkigt och sitter och käkar glass (ofc)
satt typ och snackade med en massa folk i en sån där konversation eller vad det nu heter,
vi snackade med justin bieber eller nej, han sa att han var justin bieber.
Iallafall så hade vi kul men man tror ju inte på så mkt att han är justin drew bieber.
men han skrev ( på engelska så klart ) att han skulle lägga ut en video till oss på youtube så vi får väll se om han är fake eller inte. Idag åkte mamma till stan för att hon skulle köpa lite saker o ja bad henne köpa lite saker på ginatricot till mig men hon hittade inte det jag ville ha så imorgon sticker jag ner själv på stan hehe.

Bilden äger för det är justin bieber :D :love:


Kommentarer
Postat av: Mina <3

HAHHA !

jag va oxå med i den koservationen ( stavning )

sa han aatt han skulle lägga upp en video till oss?

2010-06-21 @ 14:47:59
URL: http://minacederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0