HAAAAATAAAAR ATT VARA ENSAM HEMMA!

Tjenare alla söta bloggläsare!
gissa hur länge jag har väntat på att alla ska komma hem? jo det är ju fan ända sen klockan något med 11.
nu är klockan 17:40 om min inte går fel. det känns som att det spökar här hemma eller någonting för det typ låter som att det är någon utanför här och jag är törstig och vill ha loka men vågar inte hämta.
haha jag älskar loka, mobba mig inte men iallafall så köpte mamma loka och godis till mig ju.
jag är riktigt förbannad för att jag var så trött imorse, annars skulle jag ju kunnat följa med, ÅH!
aja nu ska jag FÖRSÖKA att våga hämta lokan om det slutar låta som om det spökade här hemma..
Evelyn hatar att vara ensam hemma..



HJÄLP?!


Kommentarer
Postat av: Julia ofc

Haha Eve! stackarn.. xD

2010-06-12 @ 11:51:15
Postat av: nora

men herregud! ;O



btw så fin blogg!

2010-06-12 @ 16:41:32
URL: http://norahkallashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0