FUCKFACE




Haha ohyes, skit snygg ;) eller inte.
Kolla på bilden, det där är en av världens fulaste sak.
Det är ganska coolt att se ett sånnt djur i verkligheter för det har jag gjort.
Dom är långa och så sjukt fula och läskiga. Det är coolt att man kan vara så himla ful.
Det borde vara typ olagligt. Nu sitter ni säkert och undrar " vafan? vafan kollar hon på när hon är vid datan?" men jag tycker faktist att det är så sjukt ballt att vara så sjukt ful! faktist så liknar hon en lärare som är känd för att se ut som en struts och hon har päronformad kropp, ni som bor i falun vet vem jag snackar om haha!
tänk att det kanske finns någon persson i hela världen  som ser ut som en stuts - som läraren på britsarvet.
Den perssonen tycker jag faktist synd om, små ballt att man kan se ut som en struts och att en struts är så jävla ful!

stackarn..

Kommentarer
Postat av: Nadja ^-^

:O det är tiep amanda !!!!!! ruuuun!

2010-06-01 @ 15:31:17
URL: http://nadjahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0