Det ska bli jätteroligt idag :)




Hejhej och godmorgon alla sötisar. Vaknade för ett tag sen och gick upp och sminkade mig och fixade håret och åt lite, just nu sitter jag inne på bilddagboken och trökar lite, för er som vill veta vad jag heter på min bilddagbok så heter jag Evelynbaby på bilddagboken så ni kan bli vän där :)
sen finns det ju folk som tar bilder på mig från min blogg och låtsas vara mig på bilddagboken, det har faktist hänt förut så Evelynbaby är min ända bilddagbok.
Idag ska jag ju ut på falukalaset med mina älsklingar och det ska bli superduper roligt att se eric saade där också!
dom slutar klockan 3 i skolan så jag får sitta och vänta ett tag till. Det kommer bli roligt och jag hoppas jag får typ 200 kr av mamma så jag kan gå och köpa någonting där. Kommer bli kulkul! :D 




vad ska ni göra idag? :)  

Kommentarer
Postat av: Mina

söt <3 ♥

2010-06-06 @ 12:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0