Jag och min syster på bild :)

Hejhej! lånar min systers löshår och ska jag vara seriös så fick jag sjukt bra självförtroende!
tycker själv att jag passar mycket bättre i långt hår, det tycker min syster också, vad tycker ni?
man ser ju lite på bilden haha. Idag har jag gått ut med min syster, först gick vi vid tegelbruket och typ satt och chillade, sen gick vi runt lite och pratade och så, sen när vi kom hem så sa mamma att vi kunde gå till affären och köpa läsk och godis så vi gick och köpte lite, idag ska jag se på eclipse på bio, det ska bli sjukt roligt! :D
tänk att jag får låna min systers löshår i fem dagar bara för att jag maserade henne! haha otroligt :D

Kommentarer
Postat av: Anna

vem är vem ser ingen skilnad alls. :O

2010-07-16 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0