Haha abow :)

Chacha bloggen, asså haha parre bestämm dej jag och nora och parre satt och snackade lite o så på msn sen så säger parre att hon inte kan va och bara för att hon inte har några rena kläder o att alla ligger i tvättkorgen det har hänt mej också :/ men i alla fall hon ska få låna kläder av nora så grattis haha parre (L) aja sitter och väntar på att nora ska komma till parre så dom ska vettefan typ fixa nått sen ska jag möta parre och nora typ sen ska vi göra saker typ stan men vettefan villen tid stan stänger haha aja vi hittar väl på saker och bilder kommer säker jag svär haha :) aja hoppas vi har kul då för har ju bara vart med parre en gång i hela mitt liv och med nora sist jag var med henne det var flera år sen så .. :) det har tagit sjukt lång tid för dom asså haha jag blev klar fett tidigt och nu typ flera timmar senare är dom inte riktigt klara asså shit så sega dom är haha förlåt men DU E FETT SEG KVINNA ;) haha våran humor (L) in my heart haha :) har suttit och snackat lite på msn just nu snackar jag med moa hon har visst vart o badat typ hahaha :) jag har tråkigt nu pallar inte vänta mer abooow haha :) aja nu ska jag nog dra ni får ha det bra!




p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0