You are not alone (L)



Chacha! :D

jag har typ nyss haft hemundervisning och nej det är helt normalt det är jättemånga som har det och det betyder inte att det är något fel på mej :)
så har jag vart ute och gått lite ..  ville ha lite frisk luft så jag sitter här med coca cola ofc!
sen måste jag nog till affären.. eller nej mamma måste till affären och köpa frimärke och sånnt där kort man stoppar in sitt brev i..? kommer inte ihåg vad det heter haha men jag måste i alla fall svara på brevet jag fick från min älskling Sandra jag älskar henne sjukt mycket hon är den bästa vännen jag har så kärlek till henne! :)
sitter o vet inte vilken låt jag ska ta som "dagens låt" haha någon som vet någon bra låt.. ?
har en mickael jacksson låt på hjärnan vet inte hur för jag har inte lyssnat på den aja haha orkar inte blogga mer nu vi får höras lite senare mår typ lite illa , för mycket läsk.. ? :P



p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0