Väntar på mamma

Heeeeeeeej! :)


Dom där sömntabletterna saken funkade verkligen!
jag sov jättebra inatt och dom måste jag verkligen fortsätta med !
iallafall så sitter jag och väntar på mamma , hon är på sånnt där samtal i skolan ( kommer inte ihåg vad det heter ) och innan hon kommer hem så ska hon köpa typ något som jag kan äta för jag äter inte korv som pappa håller på med här hemma, jag tycker inte om korv så mycket + funderar på att bli liite "vegitarian" typ men att jag kan äta lite sånnt där ibland bara för jag kan inte fatta! alltså att äta en häst stackars häst!
och som vissa säger .. äta en kanin ?! asså vad är det med folk som äter kaniner? :o
en kanin ska ha lika mycket frihet som vi har haha.
Och som min syster.. Hon brukar sitta och kolla när våran ( MIN ) kanin äter, alltså tänk om något jättestort satt och kollade på dig när du äter? haha läskigt :p

Aja nu ska jag fortsätta med lite saker, bloggar senare ! kram :)


Kommentarer
Postat av: Adelina !

hahahahaha,käääft :-(

2010-04-30 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0