Tro på det eller ej! :O

okej det är upp till er om ni vill tro mej men det är OTROLIGT!


jag somnade.... ALDRIG igår, jag satt uppe heeeela natten och sen så skulle jag kolla hur mycket klockan var och först när jag kollade så var klockan typ 12 och sen när jag kollade så var klockan 5 på morgonen?!
så jag satt uppe hela natten och sen runt 1 eller 2 tiden så duschade jag , hade tråkigt haha :P
sen efter det så var jag så sjukt uttråkad så jag gick jag la mej och försökte sova och nuuuu vaknar jag hahaha :p

jag är verkligen trött och tror jag är förkyld och det är soligt och (?varmt?)

aha jag sitter här och trökar som vanligt och känner bara för att vara vaken och INTE sova för då blir det ju ännu mer problem ikväll stackars mej eller hur?! :ooo
tro mej eller ej men jag vet inte ens vilket datum det är ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0