Sandra holmlin.. (L)




jag vet, jag ska inte göra detta till en deprimerad blogg men låt mej förklara.. hon är min bästavän och har vart det sen jag var 3-4 år , vi lekte varje dag hela tiden och hade sjukt roligt och nu kan jag inte fatta att vi fortfarande är sjukt bra vänner, men just nu bor hon på behandlingshem och kommer hem i slutet av 2010 eller i sommar.. hon får inte träffa någon så vi får bara skicka massa brev och prata i telefonen ibland och hon får komma hem ibland i några dagar typ en helg sen sticker hon..
Sandra holmlin , även om vi inte fick va förut så smet vi till varandra för vi kunde inte vara utan varandra jag saknade dej när du var på toa så fatta hur mycket jag saknar dej!
när vi äntligen fick va med varandra så blev vi jätteglada , jag sov hos dej när du var hos din kontaktfamilj i borlänge, vi hoppade stutsmatta typ kl 8 på morgonen med pyamas hoppade o hoppade 24/7 hela tiden och hade jätteroligt & låg och viskade till varandra på nätterna!
jag saknar dej så jävla mycket! jag kan inte vara utan dej längre jag klarar inte det..
du är så sjukt underbar, även om vi bråkar så knackar du på min dörr och säger att du saknar mej fan vad kärlek..
HAHA sandra kommer du ihåg melonen ? xD
så jävla söt , underbar , vacker , älskad och perfekt du är bäst jag älskar dej över hela mitt hjärta så kom hem nu! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0