Roliga minnen ! :D





Chacha igen! :)


haha jag kommer ihåg när jag och Sandra hade köpt en redbull ( tror det var i sommras ) och då kom en tant till oss och ba " ni vet att det är inte bra att dricka sånnt där i eran ålder, det är farligt jag vill inte att ni köper en sån där mer" vi ba " ehm... okej haha x) " vi har gjort mycket tokiga saker tillsammans som när vi köpte hubbabubba och stoppade i alla tuggimin i munnen och blåste bubblor haha så sköna minnen som den där tanten med käppen som jag skojade med jag ba " jalla jalla sexish " hon ba tog käppen o tänkte typ slå mej ja ba " AAAA OMG " o sprang där ifrån fan vad alla skrattade hahaha, samma tant tog upp något och siktade åt oss förut också som om hon trode det var en pistol eller något haha! och Sandra du ställer verkligen upp, som när vi badade på typ hösten och det var ganska kallt o skiit kallt i vattnet så ville jag att du skulle hoppa i först  du vääägrade men gjorde det till slut för min skull det kallar jag för en ÄKTA vän ! (L)
haha vi har så roliga minnen , vet ni en sak.. ? i sommras sov jag hos sandras kontaktfamilj o vi hade skit kul, så vi tog lite pengar av mej o stack ner och köpte pizza och gubbarna bjuder ju alltid på gratis läsk haha men i alla fall så skrattade vi o hade skit kul sen kom pizzagubben och sa till oss typ 3 gånger att vara tysta , efter ett tag så började sandra skrika igen o då tog jag min pizza i hennes ansikte för skojj skull med pizza sås o hela skiten HAHAHA , fan vad vi skrattade.
Och sen när vi satt o käkade munkar o godis på den där bryggan och när vi hade tråkigt så töntade vi oss och lekte wannabe kändisar o sjöng o typ låtsades att det var publik där ( och nej vi var inte seriösa )
haha underbart ingen kan få det lika bra som vi, ILY (L)


( gammal bild på mej btw )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0