Mellan långt inlägg :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

jag skrev ett jättelångt inlägg nyss och woow vad kul... det försvann jag råkade klicka på någon jävla knapp ... -.-
iaf ..
idag har jag gjort verkligen ingenting har bara suttit vid datorn , tagit bilder, ätit osv..
chiko min brors hund är här också och han har klippt sej så han är så liiten och sööt nu haha :)
iallafall så ville jag att det här skulle bli ett ganska långt inlägg så jag får väll hitta på något med min konstiga och dåliga fantasi haha :)
JUSTE! ni måste höra eller läsa min dröm haha helt sjuk!
jag drömde att det var krig eller något och det var massor med choklad som dränkte folk och massor med militärer som kom och sköt choklad och sånnt på folk haha den var mycket läskigare i drömmen , nu när man läser så här så låter den bara fjantig men det var iallafall läskigare i drömmen... :p
imorgon ska jag KANSKE vara med manlika :)
hon ville va med mej och jag saknar henne sjukt mkt ! förra gången man såg henne och var med henne var på falukalaset 2009 :p
men då kommer det nog mkt bilder (kanske) och så kommer vi nog ha det sjukt roligt! :)


men nu ska jag gå så ni får ha det så jättebra och alla sötnosar kan kommentera något snällt eller kommentera vad ni vill haha :)

heeejdåå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0