kommer nog inte blogga så mkt idag..

Chacha! :)


kommer inte typ kunna blogga så mycket idag, jag ska bort typ kl 3 o kommer tillbaka runt 4 typ tror jag & sen tror jag att jag drar ut eller något..
idag har jag typ trökat som vanligt typ samma sak som alltid...datan ;p
är man datanörd så är man det finns inget att göra åt saken haha, om några dagar ska jag köpa min mobil (äntligen) typ sparat efter en skitmobil men aja haha nejdå men jag äger på att spara faktist!
iaf bättre än dom andra i familjen + att min syster lurat mej med pengar när jag gick i typ 1:an 2:an , hon och hennes kompis ba " du får vara med oss och bada där borta om du betalar" o typ " kan du inte köpa den här åt oss snälla? " + att jag betalat min systers vettefan tror det kan ha vart en tröja eller kommer inte ihåg på min egna FÖDELSEDAG -.-''
men jag är iaf snäll  och ställer upp hihi (a)
bild kommer nog lite senare måste fixa mej o så nu..



p u s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0