jag är inte alls datanörd (a)

Hejhej! har typ suttit vid datan hela dagen som vanligt men är man datanörd så är man nejdå haha
har suttit typ och skrivit ner den där battlefield med jordin sparks jag måste lära mej hela låten utantill
eller ska försöka i alla fall och sen kollade jag igenom texten jag hade tagit från någon youtube sak det var ändå lika bra för jag hade haft den sidan uppe hela tiden typ, och sen så kollade jag på en annan och såg att på den jag kollade på så stog det fel på vissa och det var helt anorlunda så nu måste jag skriva om haha så smart man kan vara eller hur haha! har typ suttit och kollat andras bloggar och sådär typ hela dagen..
vet inte vad jag ska skriva nu heller. Och jag funderar fortfarande  på att göra videoinlägg..? ;)
aja det får ni bestämma haha :) , asså jag funderar också på att sluta på dansen för det är lixom inte lika roligt längre.. trode fan aldrig jag skulle säga det men det börjar bli tråkigt och jag brinner inte för det längre jag vill börja sjunga istället det skulle vara skit kul! eller så kan man ju gå på båda.. ? haha nej men jag vill fan sluta tror jag.. är det lika tråkigt som det var förra gången så.. vi får höras lite senare




p u s s

Kommentarer
Postat av: Bianca

Bra blogg! Besök gärna min blogg<3<3

2010-04-08 @ 23:13:45
URL: http://biancavanessahudgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0