It's a love story baby just say yes (L)

heeejsan alla sötnosar!
hoppas ni sov gott inatt vilket jag INTE gjorde!
tror jag somnade runt 5 tiden ( jag måste verkligen ta dom där sömntabletterna ikväll!)
aja haha tror fortfarande inte att ni är så intresserade av min sömn :P
i alla fall så om ni vill så kan ni skriva en kommentar på eran blogg eller något så kan jag länka och jag länkar så många jag kan ( vet inte varför men jag har bara lust att göra det ) om jag ens hinner haha!
jag har jätte ont i ryggen den knäcks ibland och min nacke också !
juuuste , jag kunde inte blogga igår och inte i förrgår på kvällen runt där typ för jag skulle ut med alisa som jag inte har vart med ända sen det var snö också!
vi har alltid jätteroligt när vi är ! :)
sommaren 2009 var jag och alisa och min syster VARJE DAG! vi grillade godis och vi var runt där vi bodde för man kan ha roligt utan att åka så sjukt långt ifrån där man bor, det längsta vi har åkt tillsammans är typ till slätta och stan tror jag.. :)
i alla fall så är jag jätte trött och orkar inte blogga mer men det kommer nog ett inlägg senare och måste ta bilder, kan ju inte nu för Evelyn är utan mobiiiiiil så måste låna mammas och hon är på jobbet! :(


aja ni får ha det så jättebra så får ni kommentera eran blogg eller skriva på msn eller vad ni nu gör så länkar jag när jag har tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0