Godis! (yy'





Jätte gammal bild! :p


Vet inte om man ska lita på folk längre, dom säger en sak och gör en annan.
Man förlåter en persson och ger den en ny chans 3 gånger men gör samma skit igen.
Hur ska man kunna ge den fjärde chans?
du har fått för många chanser nu och orkar inte allt bråk 24/7..


Aja som jag sa.. inga ledsna miner! :)
Sitter och käkar godis ofc! (yy'
har typ messat och suttit vid datan hela dagen och tröööökat!
vet inte om det blir så mkt fredagsmys idag faktist haha!
sitter här och lyssnar på musik och får ha lite fredagsmys med mej själv då :(
dom andra sitter och kollar på talang tror jag! :P
det kommer verkligen vissa sjuka folk asså haha!
och hunden har åkt hem nu :(
*sakna*

Kommentarer
Postat av: R

hej :)



kika gärna in min skvaller blogg, lägg namnet på minnet för jag tror du kommer älska den. Försöker verkligen sprida den till alla som jag antar gillar typ camp rock / demi Lovato, miley cyrus, jonas brothers justin bieber selena gomez taylor swift m.m



om du inte gör det ber jag om ursäkt för att gjort reklam.



Men om du gör det , så hoppas jag att jag har en ny läsare!! Tack så mkt<3



http://MakeAWave.blogg.se



Den heter det för att Joe Jonas och Demi Lovatos senaste låt heter de, om du inte hört den så lyssna på den! GRYMT BRA.

2010-04-24 @ 09:36:07
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0