Freeedag = fredagsmys ikväll ! :)







CHAACHAA! :D

nu är det äntligen fredag! :)
jag har längtat ganska mycket till fredagen wihoo!
iallafall så kan jag inte va med manlika idag :(
jag är sjukt trött och orkar typ inte göra ett skit. :/
synd.. vi skulle haft jätteroligt iallafall synd..
men nu blir det inga ledsna miner! :D
nu ska vi vara glada och tänka posetivt, haha.
Iallafall så har jag typ legat och smsat och lyssnat lite på musik och sjungit lite idag,
måste faktist lägga in låtar på datan och så,
för några dagar sen så snöade det?!
hallåå? det är snart sommar.. ?
men det var tur att det regnade samtidigt för det fanns ingen snö kvar på marken efter som tur var för ni vet ju hur besviken jag hade blivit då haha, men min mamma sa att förut för längesen på en sommar så hade det snöat?
det är inget jag kommer ihåg .. jag kanske var liten då..?
aja haha nu orkar jag inte blogga mer, och ignonera bilden den är sjuuuuuuukt gammal den är typ från januari eller december haha! :P

så ni får ha en jättebra fredag och hoppas ni ska ha fredagsmys ikväll för det har alltid jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0