fredagsmys! :)

- Nu är det dags för fredagsmyyyyys! :)

Hahaha japp själv brukar man ha fredagsmys brukar ni ha det? :)
jag har ont i fötterna så ikväll så ska jag äta mej fet nejdå men tjocka i mej massa o ba ta det lungt
det blir lättare än min syster inte är hemma nejdå haha förlåt sis :)
sitter o väntar på sega moa för att hon ska lägga upp bilderna på hennes blogg!
för er som undrar vad hennes blogg är så läs och följ gärna min och hennes!
moaastaffansson.devote.se :) (L)


är verkligen sugen på att lägga upp det där videoinlägget eller så kan man ju göra ett annat? :)
men i alla fall så KANSKE jag ska va med emma och moa imorgon jag ska fråga moa för emma ville va med oss imon, kulkul! :)


ha det jättebra & ha en underbar fredag ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0