- När solen är framme så blir Evelyn jätteglad! ^.^ )

Nemen tjenamors dåraaaaaah, nejdå :)


kännde bara för att blogga lite mer ^^ )

har ätit frukost nu och gissa vad jag blev mätt på..?
ett äpple (a) kännde mej inte hungrig bara.. jag mådde mer illa vet inte vrf men ända sen igår kväll har jag mått illa! :S
iaf så är det soligt ute och verkar som att det kommer bli jättefint väder idag så vi får väll hoppas!
det regnade igår kväll trist men det är ett + med regn på kvällen och sol på dagarna haha då slipper man få regn på sej på dom uuunderbara dagarna. Som ni kanske har märkt så är jag ganska glad! :D
vet inte vrf.. men det kan ju vara för att det är sol ute.. ? :)
ni vet Evelyn äälskar sol! :)
bjuder på bilden som jag gjort i paint haha fin va.. ? :p

hoppas ni har en underbar och solig dag idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0