Ny blogg !



Hej skaffat ny blogg nu för att jag tog bort den förra men nu ska jag börja blogga igen !

idag har jag inte gjort så mycket har varit hemma idag så har legat i soffan och kollat på tv

och jag hade ju dansuppvisning (street dance avancerad) den här söndagen som var :)

var där en hel dag vi visade upp för publik 2 gånger sjukt kul det var

sen fick man ju sitta och vänta på sin tur hela tiden och vi var på nummer 26 så vi gick ut lite och så

jag och Hannah gick till stan sen och tog lite luft haha kände mej helt udda för att jag hade Danskläderna ju

du vet street dance man ska ha stora kläder och så skulle jag ha svarta kläder då

skit kul dag det var då

men nu ska jag väl forsätta puss hej !

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0