gammal bild och den bjuder jag på ! :)







FEMTON ÄR:
1. Är du snygg? jag tycker att jag är snygg
2. Är du fet? nej haha
3. Är du smal? ja
4. Är du en sportfåne? Nej 
5. Är du rolig? jarå
7. Är du feg? på vissa saker
8. Är du törstig?  nej
9. Är du 16 år? nej
10. Är du rik? rikemansbarn haha
11. Är du fattig? nej?
12. Är du smart? sådär
13. Är du ret-sugen? ibland
14. Är du shoppingsugen? nej inte just nu
15. Är du saknad av någon?  ja :p

FYRA SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? nej haha
2. Skulle du vilja väga mer? nej :p
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? beror på vilken om det var robert pattinson eller taylor lautner så JA!
4. Skulle du dricka dig full nu? nej

ÅTTA KAN:
1. Kan du vifta på öronen?  har aldrig kunnat
2. Kan du slicka dig på näsan? nästan ! :D
3. Kan du kolla i kors med ögonen? haha ja men jag brukar må illa när jag gör det
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? bara om jag sover  
5. Kan du vara på en fest utan att dricka?  ja
6. Kan dina vänner lita på dig? ja!
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? jag ska göra det så snart jag kan
8. Kan du suga? suga på klubba ? :D

FYRA ANTINGEN ELLER:
1. Pierca tungan elr näsan?  Tungan
2. Vara seriös eller rolig? rolig haha
3. Brinna upp eller drunkna? drunkna
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? vet inte

SVARA ÄRLIGT:
1. Tycker du om någon just nu? nej
2. Sol eller måne? båda :)
3. Vinter eller höst? vinter
4. Soligt eller regnigt? soligt
5. Är du uttråkad?  japp

OM MIG:
1. Hur mycket är klockan just nu? tio i 5
2. Vart vill du bo? vet inte
4. Vill du gifta dig?  ja
5. Är du kär?  nej
6. Favoritårstid? vet inte haha

HAR DU UNDER DE SENASTE 7 DAGARNA:
1. Kysst någon? ja
2. Blivit kramad? ja
3. Känt dig fånig? nej
4. Saknat någon? lite
5. Ljugit? jag fick lov
6. Haft sex? nej
7 Finns kärlek? ja det finns kärlek :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0